2014. május 5., hétfő

Normal People Scary Me-kritika

Blog: http://normalpeoplescaryme.blogspot.hu/2014/04/prologue.html?m=1
FURCSASÁGOK:
A prológus elején nem derül ki, hogy férfi vagy nő a szereplő, csak kikövetkeztetni lehet, abból a részből, hogy : "Láttam magam előtt Violet arcát..."
Egy gyilkosnak adtál érzelmeket, és egy szexi nőt mutatsz be csalóként. Tetszetős :D Ezzel bemutattad, hogy nem mindenki az akinek látszik, és megtanítottad, hogy ne ítéljünk külső alapján. :)
ÖTLET:
Nem minden nap kapok ilyen blogokat, hogy minősítsem, általában ilyen sablon szarokat kapok. Díjazom azt, hogy szívesen Írod le a szereplők érzelmeit,gondolatait. Ez azt mutatja, hogy átérzed, milyen nehéz neki, vagy hogy éppen mennyire örül.
HÁTTÉR:
A háttered olyan semmilyen. Egyhangú és unalmas. De amint valaki elkezdi olvasni, életre kel.
NYELVTAN:
Kezdjük ott, hogy automata javítás van, de valaki még így is katasztrofálisan rosszul ír :D A szórendet sikerült eltalálni, és a neveket is nagybetűvel írtad.
SOHA nem mondok ilyet SENKINEK,de a hatása alá kerültem. Tökéletes:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! :) Eléggé meghatódtam most.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a legjobb barátnőm blogját szarrá oltottam, mert szar volt. Ugyhogy biztos lehetsz benne, h őszinte vagyok :D:D

      Törlés